Q-Park
MPL borgt op afstand de brandveiligheid in alle parkeerlocaties van Q-Park in Nederland.
Lees meerIn de 24-uurseconomie van vandaag verwachten klanten dat bedrijven altijd bereikbaar zijn. Onze Teleservice (ook wel CSS genoemd binnen MPL Calamiteiten Storingen en Service) helpt jou om hieraan te voldoen. We behandelen calamiteiten, storingen en andere verzoeken van jouw klanten zodat jij 24/7 bereikbaar bent. Altijd.
Smart Security. Altijd bereikbaar voor calamiteiten, storingen en klanten. Op afstand geregeld. On demand inzetbaar. Dat is slim geregeld.
MPL’s Teleservice is beschikbaar op de momenten dat je hier niet zelf toe in de gelegenheid bent. Buiten openingstijden, tijdens vakanties, piekmomenten of onderbezetting handelen wij calamiteiten, storingen en andere verzoeken voor je af.
We werken als verlengstuk van jouw organisatie en nemen de telefoon aan in naam van jouw bedrijf. Als meldkamer, receptie of telefonist. Onze medewerkers stellen vooraf opgestelde vragen om de situatie te begrijpen en de juiste partijen aan te sturen. Na elk gesprek ontvang je een rapportage met een gedetailleerde beschrijving van wat er is gebeurd.
Met slimme energiemanagement tools van MPL realiseer je ESG doelen én bespaar je op je kosten van gebouwbeheer.